Toshkent shahar Yunusobod tuman 327-son umumta'lim maktabi
Поступить в школу

9-sinflarga Tarbiya fanidan nazorat ishi testlari

1. Eng katta boylik – bu aql-zakovat va ilm,
    Eng katta meros – bu yaxshi tarbiya,
    Eng katta qashshoqlik – bu bilimsizlikdir! Kimning so’zlari?
A) M.Behbudiy
B) SH.Mirziyoyev
S) A.Avloniy
D) Suqrot
2. Eng katta meros – bu 
A) aql-zakovat va ilm
B) yaxshi tarbiya,
S) bilimsizlikdir
D) Hudbinlikdir
3. Eng katta boylik – bu,
A) yaxshi tarbiya,
B) aql-zakovat va ilm
S) bilimsizlikdir
D) Donolikdir
4. Eng katta qashshoqlik – bu 
A) aql-zakovat va ilm
B) bilimsizlikdir
S) yaxshi tarbiya,
D) Hudbinlikdir
5. Bugun barchamiz yangi ________ (qanday) davrda yashamoqdamiz.?
A) Rivojlanayotgan
B) texnologik
S) Axborot
D) Shiddatli
6. Vatan – shirin jon, usiz yashab bo‘lmas, Vatandan tashqarida (nima)____ yo‘q
A) Huzur
B) baxt
S) saodat
D) tinchlik
7.  ……. atamasi arabcha so‘z bo‘lib, «tug‘ilgan makon», «ona yurt» ma’nosini anglatadi.
A) Mahalla
B) «Vatan» 
S) Qishloq
D) Yurt
8. Inson Vatanini sevgani bois ham dunyo obod bo‘lgan.
A) Konfutsiy
B) Ali ibn Abu Tolib
S) Suqrot
D) Arastu
9. «Behad vafo-u mehr sanga ko‘rsatib edim, Sen ham sog‘ing‘aysen mehr-u vafo bila», satrlar kimning qalamiga tegishli?
A) A.Navoiy
B) Z.M Bobur
S) M.Zamahshariy
D) Motrudiy
10. Muhammad Yusufning Vatan haqidagi she’rini
A) “Xalqona”
B) «Iqror»
S) “To’y”
D) “Tulpor”
11. Bu dunyoda abadiy qolmoq mumkin emas, biroq ...... qoldirmoq katta saodatdir. Nuqtalar o’rnini to’ldiring.
A) yaxshilik,
B) yaxshi nom
S) oqilona
D) ilm.
12. Benjamin Franklinga tegishli fikrni aniqlang.
A) Bu dunyoda abadiy qolmoq mumkin emas, biroq yaxshi nom qoldirmoq katta saodatdir
B) Hurmatga erishish uchun ko‘plab yaxshi ishlar qilish kerak. Lekin birgina yomonlik undan mahrum qiladi.
S) Hayot yo‘lida birinchi masala –maktab masalasidir.
D) Yaxshilik qilganlargina bu hayotda yashay oladilar.
13. Tantanavor qo`shiq matnini yaratgan shaxsni ko’rsating
A) Dmitriy Mendeleyev (1834–1907)
B) Abdulla Oripov (1941–2016)
S) Mahmudxo‘ja Behbudiy (1875–1919)
D) Rizamat ota Musamuhamedov (1881–1979)
14. Darslikda navbatda chipta uchun turgan oilada nechta farzand bor edi?
A) 5 ta
B) 6 ta
S) 3 ta
D) 2 ta
15. Bola maktabga bordi. Jamoaga qo‘shildi. Onasi uni maktabga kuzatar ekan, sinfdoshlari bilan ahil-inoq bo‘lishini tayinladi. Uni hamma hurmat qilar edi. Nimaga?
A) «uzr», «kechirasiz»,
B) Javoblardan A va C  javoblar to’g’ri
S) «siz nima deb o‘ylaysiz», «maylimi» 
D) U a`lochi edi
16. Jismoniy ehtiyojlar bu-
A) chiroyli va tartibli hayot ehtiyoji insonni yaratuvchanlik, san’atga undaydi.
B) toza havo, suv, oziq, uyqu, uy, me’yordagi harorat, dam olish, mashq.
S) jismonan va ruhan o‘zini xavfsiz his qilish.
D) shaxsiy salohiyatni to‘liq anglash orqali o‘zi istagan har qanday holat yoki maqsadga erishish.
17. Go‘zallik ehtiyoji bu-
A) jismonan va ruhan o‘zini xavfsiz his qilish.
B) chiroyli va tartibli hayot ehtiyoji insonni yaratuvchanlik, san’atga undaydi. 
S) shaxsiy salohiyatni to‘liq anglash orqali o‘zi istagan har qanday holat yoki maqsadga erishish.
D) toza havo, suv, oziq, uyqu, uy, me’yordagi harorat, dam olish, mashq.
18. Xavfsizlik ehtiyojlari- bu 
A) toza havo, suv, oziq, uyqu, uy, me’yordagi harorat, dam olish, mashq.
B) jismonan va ruhan o‘zini xavfsiz his qilish.
S) chiroyli va tartibli hayot ehtiyoji insonni yaratuvchanlik, san’atga undaydi.
D) shaxsiy salohiyatni to‘liq anglash orqali o‘zi istagan har qanday holat yoki maqsadga erishish.
19. O‘z-o‘zini anglash ehtiyoji - bu
A) jismonan va ruhan o‘zini xavfsiz his qilish.
B) shaxsiy salohiyatni to‘liq anglash orqali o‘zi istagan har qanday holat yoki maqsadga erishish.
S) toza havo, suv, oziq, uyqu, uy, me’yordagi harorat, dam olish, mashq.
D) chiroyli va tartibli hayot ehtiyoji insonni yaratuvchanlik,san’atga undaydi.
20. Shaxsiy rivojlanish uchun 3 qadam to’g’ri qo’ying.
     1- O‘zgarish jarayonini boshlang. 2-Shaxsiy nuqtayi nazarni rivojlantiring. 3- Shaxsiy rivojlanishni rejalashtiring. 
A) 1-3-2         
B) 2-3-1         
S) 3-2-1      
D) 2-1-3
 

Смотреть все